Danes smo dijaki 2. gim pri kreativnem podjetništvu z metodo prototipiranja, ustvari – testiraj – izboljšaj – ponovi postopek, izdelovali prototipe izdelkov iz odpadnega materiala in tako razvijali kompetenco podjetnosti in ustvarjalnosti.
Prvi izdelek je prototip otroškega robotka, ki zna govoriti angleško in slovensko. Otrokom bi lahko pripomogel pri učenju angleščine. Robotek bi znal tudi prevajati in izpisovati besede na tablici, ki bi jo imel pritrjeno na trupu.
Drugi izdelek je prototip plavajoče vetrnice. Veter ne piha povsod enakomerno, zato smo izdelali maketo vetrnice s senzorjem, ki zaznava moč oziroma sunke vetra in tako neprestano proizvaja maksimalno količino energije. Vetrnica ima pod seboj štiri splave, ki jo držijo nad vodno gladino.
Za oba izdelka smo tudi ocenili možnost kontinuitete projekta in se pri vsem tem izjemno zabavali. Predvsem nam je bilo všeč to, da smo delovali kot tim.
Dijaki 2. gim podjetniškega sklopa