V šolskem letu 2018/ 2019 so bili dijaki programa aranžerski tehnik uspešni v povezovanju svojih kompetenc in ročnih spretnosti pri sodelovanju z različnimi naročniki. Nekateri so svoje zamisli in želje naročnika združili ter jih izvedli v okviru 4. predmeta poklicne mature.
Mitja Bertok, dijak 4. letnika programa aranžerski tehnik, je v dogovoru z naročnikom oziroma s primorsko petčlansko glasbeno skupino Ne me jugat, ki prepeva v modernem istrskem slogu, sooblikoval glasbeni videospot za pesem Barka. V skladu z načeli vizualnega komuniciranja je oblikoval dvaindvajset ročnih mimičnih lutk iz različnih materialov in sodeloval pri izdelavi scenografije oziroma ozadja in manjšega odra (prav tako za potrebe snemanja videospota).
Vljudno vabljeni k ogledu glasbenega spota.
Lana Iskra in Tadej Spetič, prav tako dijaka 4. letnika, sta v sodelovanju z dijaki iz 1. letnika aranžerskega tehnika oblikovala namizne aranžmaje in dekoracije za praznične okrasitve v Domu starejših občanov v Ilirski Bistrici. V pustnem času pa sta organizirala kreativno delavnico za stanovalce tega doma. Kako je vse skupaj potekalo, si lahko pogledate na povezavi.
Med privrženci športnih aktivnosti – in sicer športnem plezanju – pa se je porodila ideja o prenovi Športno plezalnega kluba Plus v Sežani. Dijak Enej Macarol je tako v sodelovanju z Zavodom za šport, turizem in prosti čas v Sežani in ob pomoči sošolk Nine Drinić, Maje Novak in Valentine Skočir Degrassi poskrbel za notranjo ureditev oziroma prenovo prostorov v plezalnem klubu. V povezavi s sloganom kluba »Positive vibe« so s poslikavo prostorov v klubu želeli vzbuditi pozitivno energijo in ustvariti prijetno, sproščujoče vzdušje za popolno rekreacijo.
Otvoritev prenovljenega kluba Plus je predvidena 28. 9. 2019.
Dijakinja Eva Bečič pa je v sodelovanju z go. Branko Novaković Nicolaou s Cipra celostno oblikovala zbirko Kosovelovih pesmi v grščini z naslovom Živeti, Živeti je smisel življenja. Pri vizualnem sporočanju oziroma slikovnem oblikovanju upodobitev izbranih pesmi v pesniški zbirki pa so soustvarjali tudi drugi dijaki iz programa aranžerski tehnik.
Informacije o javni predstavitvi nove zbirke bodo objavljene na šolski spletni strani.
Mnenja dijakov o povezavi tovrstnih nalog za konkretnega naročnika:
»Menim, da so naloge za konkretnega naročnika koristne oziroma zelo dober način učenja, saj se vedno naučiš nekaj novega, dobiš nove delovne izkušnje, ki ti lahko pomagajo pri delu v nadaljnjem življenju. Je pa lahko delo za naročnika tudi nekoliko stresno ali nepredvidljivo, če delaš neko stvar prvič in ne veš, kje začeti in kako se usmeriti. Moraš pa biti pri delu odgovoren in inovativen. Sodelovanje s skupino Ne me jugat je bila super izkušnja, zelo dobro sem se razumel z vsemi člani in tudi oni so bili zelo zadovoljni z mojim delom in idejami. Sem se pa moral prilagoditi njihovemu urniku, upoštevati sem moral tudi njihove želje in predloge, po potrebi tudi kakšno malenkost popraviti.« Mitja Bertok
»Konkretne naloge za naročnika so koristne, saj se pri tovrstnem sodelovanju veliko naučiš, ker veliko stvari vidiš in jih tudi poskusiš ter tako dobiš občutek, kako resnično to delo poteka v praksi.« Tadej Spetič
»Naloge so koristne, saj lahko vidiš, kako je neposredno delati za naročnika in kako je, če kaj ne narediš prav. Zanimivo je, saj ti lahko naročnik določi različne omejitve v oblikovanju in moraš preizkusiti svojo kreativnost in iznajdljivost ter domišljijo. Nalogo v okviru četrtega predmeta za poklicno maturo, sem z veseljem opravljal, imel sem tudi dobro ekipo. Opazil pa sem tudi, da sem pri delu izboljšal lastno hitrost in natančnost.« Enej Macarol
Renata Nikolić, za aranžerski aktiv