Tri profesorice in 27 dijakov drugega in tretjega letnika gimnazije smo letos delili svojo strast in veselje do učenja tujih jezikov in spoznavanja tujih kultur. Čeprav nam je letos “koronakriza” prekrižala načrt in našega programa nismo mogli izvesti v celoti. Odpadla je naša ekskurzija v Pariz, smo pa bili tam v svojih mislih, ko smo sestavljali brošuro in tako je nastala tudi Nikina nostalgična pesmica.

Sanjali smo o mestu ljubezni,

mostu ključavnic na reki Seni,

Eiffelovem stolpu pod jasnim nebom,

živobarvnih lučeh za našim hotelom.

 

Sanjali smo o Elizejskih poljanah,

o slavoloku zmage in nežnih dišavah,

o beli cerkvi na hribu z zavitim stopniščem,

ulici umetnikov z zavitimi brki in grdim strniščem.

 

V sanjah smo že po muzeju hodili,

hordi Kitajcev k Mona Lizi sledili.

A od tam je priplavala k nam Korona

in nas zbudila iz sanjskega vzpona.

Vseeno smo se veliko naučili in se pri tem tudi zabavali. Če bi tudi vi radi nadgradili svoje znanje angleščine in se naučili novega tujega jezika, si oglejte našo PPT predstavitev (klikni tu).

Sicer pa vas vabimo, da se udeležite predstavitve našega sklopa po Zoom videokonferenci 5. 6. 2020 ob 9.40.

Dijakinje drugega letnika so se pri pouku francoščine naučile govoriti o tem, kaj rade počnejo v prostem času.

Dijakinje tretjega letnika so sestavile svoje novice, kar pa ni bilo kar tako, saj so morale uporabiti naključno izbrane besede:

Takšen pa je pogled dijakinj tretjega letnika na učenje tujih jezikov in pouk v jezikovnem sklopu:

V današnjem svetu je poznavanje tujih jezikov zelo pomembno. Predvsem pri nas mladih, ki še ne vemo, kam nas bo življenje pripeljalo in katere jezike bomo morali obvladati (zaradi službe, potovanj …). Jezikoslovni sklop je zelo dober temelj za to, da že v srednji šoli pridobimo veliko znanja na tem področju.

Dodatna ura angleščine pride zelo prav vsem tistim, ki angleščino že dobro znajo (da še nadgradijo svoje znanje) in pa tudi vsem tistim, ki jim gre malo slabše (da svoje znanje izboljšajo). Spoznali smo bolj sproščen način učenja, in sicer z razglabljanjem o različnih temah v angleščini, predstavitvami o temah, ki nas zanimajo, pa tudi reševanju matur smo posvetili kar nekaj časa.

Poleg tega pa imamo dve uri francoščine, ki sta tudi zelo zanimivi in poučni. Dobili smo dobro podlago in osvojili osnove tega jezika, katere lahko v prihodnje sami še nadgradimo. V teh dveh letih smo dobro spoznali tudi Francijo, predvsem Pariz, ki je običajno del ekskurzije v okviru tega sklopa. Mi smo letos imeli smolo in te možnosti nismo imeli. Prejšnji dijaki, ki so tudi obiskovali ta sklop pa so jo zelo pohvalili.

Torej, jezikoslovni sklop je prava izbira za vse, ki vas jeziki vsaj malo zanimajo, in ki si želite čim bolje izkoristiti te 3 dodatne ure, ki so nam dane. Jaz svoje odločitve pri izbiri ne bi spremenila in verjamem, da boste vi enakega mnenja, če izberete ta sklop, namreč pouk je potekal z zelo dobro energijo in imeli smo se zelo lepo, poleg tega pa smo od pouka odnesli tudi veliko novega znanja.

Ariana Begić, 3ag

I started learning Italian at the age of five, but I stopped learning it in high school. I wish I could still keep learning it, because of my Italian roots. I understand everything, but the problem is speaking, I should have invested more time in it. I started learning English at the age of seven, I improved a lot since elementary school. Watching films and series really helped me. I think that I had the best learning experience with English. I started learning German at the age of 11, I learned basics and I understand quite a lot now, but speaking it’s really hard and I need to learn a lot. In high school I definitely gained a lot of knowledge. And the last language I started learning was French two years ago. I also try to improve my knowledge by playing app Duolingo, but I need to keep playing more, because I stopped.

Tinkara Rebec, 3aG

 

Share on FacebookPrint this pageTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest
(Visited 213 times, 1 visits today)