Letošnji tradicionalni 17. SPOT – sežansko podjetniški oglaševalski tabor poteka prilagojeno razmeram – na daljavo oz. v karanteni. Dijaki 3. letnikov gimnazije, ki obiskujejo podjetniški modul in dijaki 4. letnika programa ekonomske smeri pridno izdelujejo briefe in scenarije za ustvarjanje svojih oglasov. Proučiti bodo morali kar nekaj spletne literature o snemanju oglasov, dobrih spletnih straneh in trendih o oglaševanju na socialnih omrežjih.
Letošnje teme SPOT-a so:
- Video oglasi za družbena omrežja – kaj kažejo trendi?
- Oglaševanje preko socialnih omrežij
- Značilnosti odlične spletne strani in oglaševanje s pomočjo spletne strani.
»Pustimo se presenetiti letošnji kreativnosti dijakov.«
Kako smo se imeli lani, si lahko ogledate v priloženem filmčku in na SPOT-ovi spletni strani (klikni tu).
Patricija Kastelic Volf in Mojca Železnik Buda, mentorici