V maju smo nadaljevali z dejavnostmi v okviru Erasmus+ projekta “Poudarjanje pomena vključenosti s spodbujanjem medsebojne pomoči in solidarnosti v Evropi” (AIDEES).

Pri ITS družboslovje so gimnazijci 3. letnika mite in napačna prepričanja o specifičnih učnih težavah in ADHD izpisali na liste papirja in se z njimi v rokah postavili pred zemljevid sveta. Iz fotografij sta nastala dva večja plakata z jasnim sporočilom: »Ne stereotipom«/«Say no to stereotypes.«

Ana Mržek, dijakinja 2. b gimnazije, pa je pripravila infografiko o ADHD – motnji pozornosti s hiperaktivnostjo, ki pomembno vpliva tudi na šolsko (ne)uspešnost. Infografika smiselno zaokrožuje serijo razstavljenih plakatov o specifičnih učnih težavah (disleksija, diskalkulija, disgrafija) in o dvojno izjemnih učencih. Namen razstave je povečati razumevanje učnih težav.

Postavitev razstave je bila del dogajanja v tednu duševnega zdravja, ki smo ga poimenovali Naj bo srečko dobro. Dijaki so se lahko udeležili delavnice izdelave antistresnih žogic in hitrega sproščanja, sooblikovali drevo življenja in rasti z zapisi, kaj naredijo, da se bolje počutijo, ali prebrali kakšno od gradiv, namenjenih krepitvi duševnega zdravja.

Teden duševnega zdravja je tudi smiselno zaključil delavnice Rastem! in izziv izdelave mesečnih novičnikov Srečko je dobro. Obe aktivnosti sta le košček v mozaiku priložnosti, skozi katere dijaki razvijajo različne za življenje pomembne kompetence v projektu PODVIG. 

Alenka Kompare, Franja Čok, Mateja Grmek, mentorice

 

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterPrint this page
(Visited 117 times, 1 visits today)