Dijaki 2. ART imamo v predmetniku obvezni strokovni modul Podjetje na trgu. Pri pedagoških urah, ki smo jih imeli 3–krat tedensko, smo s pomočjo prof. Lucije Stanič Brezec usvajali snov z ekonomskega področja, kjer brez podjetništva ne gre.
Naš razred je v mesecu maju pri obveznem strokovnem modulu »Podjetje na trgu« izdelal izložbe za naša namišljena podjetja, ki smo jih ustvarili v sklopu projektne naloge. Zanje smo izdelali mini poslovni načrt in se tako prelevili v male podjetnike.
Po korakih mini poslovnega načrta smo pri pouku ustvarili in razvili svoje podjetniške ideje. Pri izbiri imena podjetja, pravne osebe, smo se večinoma odločali za angleške besede, ker želimo, da je podjetje prepoznavno tudi na mednarodni ravni. Izbrali smo zanimiva in unikatna imena ter logotipe, ki so bili navdihnjeni glede na današnja povpraševanja, standarde, trende in potrebe. Poleg poslovnega načrta smo pripravili tudi oglaševanje, tako da smo izdelali izložbo za izbrano podjetje.
Nato smo v steklene police med učilnicama 5 in 6 skupaj narisali in izrezali črke za naš naslov – »Poslovne ideje 2. ART« in ga obesili nad razstavljenimi izložbami.
Po uspešno zaključenem delu smo v roke vzeli zvezke in drug drugemu ocenili izložbo, kar je tudi vplivalo na našo končno oceno.
Ta projekt je bil za naju, avtorici tega članka, zelo zanimiva in poučna izkušnja, saj obe razmišljava o ustanovitvi podjetja v prihodnosti.
Daša in Sara B., dijakinji 3. art