Fakulteta  za organizacijske vede Univerze v Mariboru je  organiziralala usposabljanje in tekmovanje v reševanju študije primera (case study) za dijake. Dijaki z reševanjem problema za neko podjetje (letos je bilo to podjetje CITROEN) spoznajo  metodo študije primera, ki so jo v pedagoškem procesu začeli uporabljati na Harvard Business School,  si pridobijo  dodatne kompetence pri reševanju konkretnih izzivov iz okolja in usvojijo  znanja o pripravi rešitve za konkreten poslovni izziv.

Letos so Andrea Dezores, Jaša Vodičar, Erik Perhavec in  Jure Gec, dijaki 3. letnika gimnazije, ki obiskujejo podjetniški modul, sodelovali  pri problemu, ki  jim ga  je zastavilo podjetje Citroen. Letošnji izziv, s katerim so se spopadli,  je bil  priprava marketinškega  plana  za ami one – nov 2-sedežni električni avto,  ki bo prišel na tržišče prihodnje leto. Marketinški plan je zajemal:

  • definicijo ciljnih skupin,
  • način distribucije (kanale prodaje),
  • način lansiranja,
  • način komunikacije (z različnimi ciljnimi skupinami).

Udeležencem čestitava.

Mentorici: Patricija Kastelic Volf in Mojca Železnik Buda

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterPrint this page
(Visited 60 times, 1 visits today)