Skoči na glavno vsebino

Ledeno kraljestvo

[av_one_third first]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Fotogalerija (foto: Renata Nikolić)

[/av_textblock]

[av_gallery ids=’2178,2182,2176,2155,2156,2150,2153,2180,2149,2154,2159,2145,1399,2148′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’gallery’ columns=’2′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’deactivate_avia_lazyload’]
[/av_one_third]

[av_two_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Ledeno kraljestvo

Letos so dijaki 3. letnikov program aranžerski tehnik oblikovali zimsko sceno po navdihu sodobne Disneyjeve risanke Ledeno kraljestvo. Gre za pustolovsko zgodbo o kraljičnah Ani in Elzi. Sporoča nam, kako pomembno je premagovati strah in odkrivati pravo ljubezen.

Kratka vsebina

Kraljična Elza premore čarobno moč, s katero ustvarja led in sneg. Nekega dne se ji poigravanje z magično močjo ponesreči, tako da celotno kraljestvo Arendelle ogrne v večni sneg in led. Kraljična si zelo prizadeva popraviti narejeno škodo. Da bi rešila kraljestvo, mora najti svojo sestro Elzo. Za pomoč pri iskanju prosi krepkega gorjana Krištofa. Na potovanju v ostrih zimskih pogojih Ana in Krištof skupaj z zvestim jelenom Svenom srečata volkove, mistične trole, ledeno pošast in zabavnega snežaka Olafa.

Oblika projektnega dela, kot je npr. oblikovanje zimske scene za dan odprtih vrat, omogoča realizacijo pomembnih izobraževalnih in vzgojnih ciljev, praktično delo iz skromno odmerjenih ur letnega učnega načrta pa prenesemo v utrip življenja in delovanje šole.

Zgodbo so izbrali dijaki.

Cilji in naloge projekta

Pri določanju ciljev so bila upoštevana njihova do sedaj usvojena teoretična in praktična znanja in izkušnje.

S tovrstno projektno nalogo se dijaki naučijo raznih tehnik oblikovanja, spoznajo faze priprave za izdelavo izbrane scene, določijo kompozicijo in upoštevajo vrednosti optičnih učinkov, smotrno izkoristijo uporabnost prostora, razvijajo ustvarjalne sposobnosti in bogatijo socialne in estetske kompetence.

Naloga dijakov je bila ustvariti scenski prostor tako prepričljivo, da se gledalci lahko vživijo v dogajanje oziroma v prizor iz zgodbe Ledeno kraljestvo. Na ta način smo soustvarjali prednovoletno vzdušje na šoli.

Potek projekta in oblika dela

Delo je potekalo v manjših skupinah. Vsaka skupina je bila zadolžena za oblikovanje določene dekoracije in scenskega ozadja na dogovorjenem mestu šolskega hodnika. Vse skupine pa so morale obvezno upoštevati barvno harmonijo in smiselnost oblikovanja tako, da so vsi aranžirani kotički del zimske zgodbe, v katero se natančno prilegajo.

Dijaki so v uvodu razmišljali o različnih možnostih izdelave scene, uporabe materialov itd. Nato so izdelali načrt, ki je zajemal različne faze dela in njihov časovni potek, ter si naloge razdelili.

Pri oblikovanju so uporabljali različne materiale in se soočali z raznimi izzivi, kot so npr. delo na višini, delo v skupini, prevzemanje odgovornosti najbolj za oblikovanje …

Izdelava junakov zgodbe

Ena izmed posebnosti zimske scene je lik snežaka Olafa.

Olaf je najprijaznejši snežak, ki je kadarkoli hodil po gorah kraljestva Arendelle. Nastal je iz Elzinih magičnih moči, ko je delala sneg in led. Je zelo odprta oseba. Ima sposobnost, da se razstavi na dele.

Dijaki so snežaka Olafa upodobili večkrat, v različnih tehnikah in materialih.

V 3D obliki so oblikovali tudi severnega jelena Svena, mistične trole in ledeno pošast, ki je zelo navdušila nekatere najmlajše obiskovalce iz vrtca.

Dijakinji Nika B. Jakac in Špela Samsa sta obiskovalce na dnevu odprtih vrat pričakali oblečeni kot kraljični Ana in Elza.

Obleki za kraljični sta oblikovali dijakinji, Rebeka Rehar in Ines Pahor, pod strokovnim mentorstvom ge. Tjaše Škapin na modni delavnici v popoldanskih urah.

Za estetski videz Elze in Ane sta poskrbeli dijakinji Maruša Bandelj in Kim Furlan.

Samovrednotenje in evalvacija projekta

Zimska scena priča tudi o prizadevanju in odgovornosti dijakov, ki so delo skrbno načrtovali in ga tudi opravili. Govori o njihovih zmožnostih individualnega in timskega ustvarjanja.

Nastala scena je tudi izhodišče za samovrednotenje in evalvacijo opravljenega dela, sprejemanje kritike in pohval.

Poudariti moramo, da so bili najpomembnejši členi v celotni verigi odgovorni, zainteresirani in samoiniciativni dijaki. Te lastnosti so temelj timskega dela. Kot najbolj odgovorni so se izkazali: Ana Fink, Tina Gliha, Ines Pahor, Rebeka Rehar , Sara Skubin, Jurij Fidel in Tim Kussel.

Zahvaljujemo se Kristini Stefani, dijakinji 2. letnika programa aranžerski tehnik, ki je priskočila na pomoč pri poslikavi stene za ledeno dvorano.

Renata Nikolić, za aranžerski aktiv
[/av_textblock]

[/av_two_third]

(Visited 147 times, 1 visits today)
Dostopnost