Monika Rebec in Ana Batič, 2. bg

Dijaki 2. letnikov gimnazije so v marcu in aprilu izdelali avtentično nalogo pri psihologiji. Odločili so se lahko za branje strokovne knjige s področja psihologije in pisanje recenzije ali za izdelavo infografike, s katero so predstavili pomembna psihološka spoznanja na strokoven, zanimiv in vizualno privlačen način. Nekateri dijaki pa bodo znanje, ki so ga izgradili in strukturirali v argumentacijo, uporabili v debati. V 2. a gimnaziji bodo razpravljali o debatni trditvi »Smrtna kazen je nepotrebna in nedopustna«, v 2. b gimnaziji pa o tem, katere zasvojenosti so v sodobnem svetu bolj problematične – vedenjske (nekemične) zasvojenosti ali zasvojenosti z drogami.

Z izdelavo avtentične naloge so dijaki širili in poglabljali psihološko znanje ter razvijali različne kompetence, od iskanja in presojanja virov prek razvijanja različnih miselnih procesov (analiziranja, luščenja bistva, kritičnega mišljenja) do ustvarjalne realizacije svojih zamisli. Izdelava avtentične naloge je tudi ena od dejavnosti, s katero naša šola sodeluje v projektu Podvig kot razvojna gimnazija. Namen štiriletnega projekta je pri dijakih gimnazije spodbujati podjetnostne kompetence, tj. znanja, zmožnosti in pripravljenost za realizacijo idej, od zamisli do izvedbe.

Alenka Kompare, mentorica

 

MOČ RAZLIČNOSTI (Gaja Fakin in Živa Žvanut, 2. bg)

Recenzija knjige Gail Saltz MOČ RAZLIČNOSTI. Vez med duševno motjo, nadarjenostjo in genialnostjo (tu>>).

Lana in Lara Rudež, 2. ag

NAUKI ČRNE SKRINJICE (Ana Dekleva, 2. ag)

Recenzija knjige NAUKI ČRNE SKRINJICE. Zakaj se večina ljudi ničesar ne nauči iz napak,  nekaterim pa to vseeno uspe (tu>>).

NAUČIMO SE OPTIMIZMA (Neža Jurančič, 2., ag)

Recenzija knjige Martina Seligmana NAUČIMO SE OPTIMIZMA (tu>>).

Špela Bezjak Zupančič in Tina Morel, 2. bg

Eva Bergoč, 2. ag

NAUČIMO SE OPTIMIZMA (Kristjan Umek, 2. bg)

Recenzija knjige Martina Seligmana NAUČIMO SE OPTIMIZMA (tu>>)

Katarina Stantič, 2. ag

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterPrint this page
(Visited 282 times, 1 visits today)