Kako predstaviti izbrano psihološko vsebino strokovno, a hkrati zanimivo, jasno in pregledno ter uporabno? Kako izpeljati projekt, podoben realnim življenjskim izzivom od ideje do realizacije?
Dijakinje in dijaki 2. A in B gimnazije so med karanteno spomladi 2020 izgrajevali in uporabljali psihološko znanje nekoliko drugače, z izdelavo informativnih zgibank ali infografik o izbrani psihološki vsebini ali s pisanjem recenzije o prebrani strokovni knjigi.
Rezultat so izdelki, ki so uporabni tudi izven učnega okolja, v realnih življenjskih kontekstih, saj odražajo tako poglobljeno razumevanje psiholoških vsebin kot tudi številne kompetence (od dela z viri in digitalne pismenosti, preko zavzetosti in ustvarjalnosti do zmožnosti sodelovanja na daljavo).
Izdelava infografik in informativnih zloženk je del aktivnosti v okviru projekta Podvig, v katerem sodeluje naša šola kot razvojna gimnazija.
Alenka Kompare, mentorica
![](http://scsks.splet.arnes.si/files/2020/12/Martin-Pisani_droge-410x1024.jpg)
Martin Pisani, 2. B gim
Krištof Stepančič, 2. B gim RECENZIJA KNJIGE
![](http://scsks.splet.arnes.si/files/2020/12/Anja-Čeč_Tajda-Zrimšek_ekstreavertnost-introvertnost-663x1024.png)
Anja Čeč in Tajda Zrimšek, 2. A gim
![](http://scsks.splet.arnes.si/files/2020/12/Neža-Guštin_Bulimija-410x1024.jpg)
Neža Guštin, 2. B gim
![](http://scsks.splet.arnes.si/files/2020/12/Hana-Kruljec_motnje-hranjenja_1-1024x724.jpg)
![](http://scsks.splet.arnes.si/files/2020/12/Hana-Kruljec_motnje-hranjenja_2-1024x724.jpg)
Hana Kruljec, 2. B gim
![](http://scsks.splet.arnes.si/files/2020/12/Neža-Stanič_depresija_1-1024x724.jpg)
![](http://scsks.splet.arnes.si/files/2020/12/Neža-Stanič_depresija_2-1024x724.jpg)