Kako predstaviti izbrano psihološko vsebino strokovno, a hkrati zanimivo, jasno in pregledno ter uporabno? Kako izpeljati projekt, podoben realnim življenjskim izzivom od ideje do realizacije?

Dijakinje in dijaki 2. A in B gimnazije so med karanteno spomladi 2020 izgrajevali in uporabljali psihološko znanje nekoliko drugače, z izdelavo informativnih zgibank ali infografik o izbrani psihološki vsebini ali s pisanjem recenzije o prebrani strokovni knjigi.

Rezultat so izdelki, ki so uporabni tudi izven učnega okolja, v realnih življenjskih kontekstih, saj odražajo tako poglobljeno razumevanje psiholoških vsebin kot tudi številne kompetence (od dela z viri in digitalne pismenosti, preko zavzetosti in ustvarjalnosti do zmožnosti sodelovanja na daljavo).

Izdelava infografik in informativnih zloženk je del aktivnosti v okviru projekta Podvig, v katerem sodeluje naša šola kot razvojna gimnazija. 

Alenka Kompare, mentorica

Martin Pisani, 2. B gim

Krištof Stepančič, 2. B gim RECENZIJA KNJIGE

Recenzija knjige UMETNOST JASNIH MISLI. 52 miselnih napak, ki jih prepustite drugim (tu>>)

 

 

 

Anja Čeč in Tajda Zrimšek, 2. A gim

Neža Guštin, 2. B gim

Hana Kruljec, 2. B gim

Neža Stanič, 2. B gim

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterPrint this page
(Visited 75 times, 1 visits today)