V okviru Erasmus+ projekta “Poudarjanje pomena vključenosti s spodbujanjem medsebojne pomoči in solidarnosti v Evropi” (AIDEES) so dijakinje 3. a gimnazije Eva Bergoč, Ana Dekleva, Eva Miklavec ter Lara in Lana Rudež skupaj z mentoricama spoznavale specifične učne težave (SUT).

To so težave, zaradi katerih je učni uspeh otrok in mladostnikov nižji od pričakovanega glede na njihove sposobnosti. Osredotočile so se na razumevanje disleksije, diskalkulije in disgrafije ter s pomočjo strokovnih virov raziskovale, kaj je značilno za posamezno SUT.

Ugotovile so, da je med učenci z učnimi težavami okrog 10 % učencev, ki imajo specifične učne težave, in da so le-te še vedno lahko spregledane in/ali nerazumljene.

Z mislijo, da nas različnost in razumevanje različnosti bogati, so kot rezultat raziskovanja nastale infografike o disleksiji, diskalkuliji in disgrafiji, ki so jih dijakinje prevedle tudi v angleščino. O disleksiji, ker je najbolj pogosta specifična učna težava, pa so izdelale še zloženko z več informacijami o znakih, vzrokih in posledicah, pa tudi močnih področjih posameznikov z disleksijo.

Za dijakinje je bila priprava infografik in zloženke pravi IZZIV, skozi katerega so razvijale številne podjetnostne kompetence (predvsem odkrivanje priložnosti, sodelovanje, motiviranost in vztrajnost ter ustvarjalnost), kar je cilj še enega projekta, v katerega je aktivno vključena naša šola. Gre za projekt PODVIG Podjetnost v Gimnaziji. 

Vabljeni k branju (s klikom na slike) in spoznavanju različnosti.

Alenka Kompare in Sandra Grmek, mentorici

 

 

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterPrint this page
(Visited 118 times, 1 visits today)