Skoči na glavno vsebino

Vabljeni k ogledu prispevka v oddaji Primorska kronika.

V petek, 17. 11. 2023, je Erasmus+ strateško partnerstvo Marketing 4 Artistski ga sestavljajo institucije iz Slovenije, Finske, Belgije, Španije, Italije in Romunije, organiziralo multiplikacijski dogodek z naslovom Zaključna konferenca Marketing 4 Artists. Konferenca je potekala od 9.30 do 13.30 v prostorih Višje strokovne šole (Inkubator Sežana) na Kraški ulici 2 v Sežani.

Multiplikacijski dogodki so v strateških partnerstvih Erasmus+ namenjeni predstavitvi projektnih rezultatov. V okviru projekta smo razvili tri rezultate:

  1. »Transnational report«: Mednarodna raziskava kot pregled dobrih praks v različnih evropskih državah.
  2. »Training contents & evaluation systems«: Brezplačna spletna platforma za usposabljanje učiteljev umetnosti in študentov umetniških smeri (6 poglavij: Učne strategije in orodja, Ponudba in povpraševanje po kulturno-umetniških storitvah, Odnosi z različnimi deležniki, Promocijske aktivnosti, Spremljanje in vrednotenje promocije umetnosti, Primeri dobrih praks).
  3. »Recommendation to adopt M4A Methodology«: Priporočilo za uporabo šolam, regionalnim/nacionalnim odločevalcem ter EU odločevalcem.

Projektne rezultate je po uvodnem nagovoru direktorja ŠC Srečka Kosovela Sežana Dušana Štolfe predstavila koordinatorica partnerstva in profesorica na ŠC Srečka Kosovela Sežana Maja Prešeren. Sledila je predstavitev možnosti uporabe spletne platforme na različnih področjih. Perspektivo učitelja je v predavanju z naslovom »Zakaj poučevati trženje za umetnike?« predstavil dr. Aleš Lipnik, predavatelj na Fakulteti za dizajn, ki je nastopal tudi v vlogi moderatorja mednarodne konference. Perspektivo študentov umetnosti so v prispevku »Zakaj se učiti trženja za umetnike?« predstavile študentke Fakultete za dizajn: Ajda Kristan, Eva Gulin, Špela Gosnik. Možnost uporabe v neformalnem izobraževanju je v predavanju z naslovom »Kako podpreti inovativne in umetnike?« s predstavitvijo dobrih praks in izvajanja programa M4A v podjetniški šoli predstavila mag. Maja Cergol Lipnik (Inkubator Sežana). Ker smo prejšnji teden gostili predstavnike Mongolske univerze za znanost in tehnologijo (Fakulteta za dizajn) iz Ulan Batorja, smo tudi te goste povabili, da na konferenci predstavijo svoj pogled na obravnavano temo. Dr. Narantogtokh Davaajav (Mongolska univerza za znanost in tehnologijo) je na konferenci predavala o Trženju za študente umetnosti prek festivala Golden Mouse. Jurij Tenze in Minea Vrabl, študenta Višje strokovne šole Šolskega centra Srečka Kosovela Sežana, sta predstavila vidik slovenskih študentov, ki so s prispevkom »Kako zmagati na festivalu Golden Mouse in to uporabiti v marketinške namene?« sodelovali na mongolskem dizajnerskem festivalu Golden Mouse.

Odlični prispevki so navdušili več kot štirideset udeležencev iz različnih držav in različnih ciljnih skupin. Za udeležbo na konferenci bi se posebej zahvalili Vanji Jelen, podžupanji Občine Sežana. Na seznamu udeležencev so bili tudi predstavniki Fakultete za dizajn (dekanja, profesorji, študentje), učitelji/ravnatelji drugih aranžerskih šol v Sloveniji, študentje VSŠ Sežana in člani Alumni kluba, predstavniki podjetij/institucij v kulturnih in kreativnih dejavnostih, predstavnica Zavoda za šolstvo Republike Slovenije in Znanstveno-raziskovalnega središča Koper. Prav tako so se vabilu odzvali predstavniki podpornega okolja – Tehnološki park Ljubljana in Inkubator Sežana d.o.o, ki se je izkazal tudi kot odličen gostitelj. Nad izvedbo konference so bili izjemno navdušeni tudi naši partnerji s Finske, Belgije, Italije, Španije in Romunije. Za prav posebno vzdušje pa so poskrbeli prej omenjeni gostje iz Mongolije.

Organizirali smo odličen dogodek, na katerem smo predstavili rezultate, od katerih pričakujemo izjemne učinke. Vsi rezultati bodo na voljo brezplačno vsaj pet let po zaključku projekta, partnerji pa jih bomo na različne načine aktivno uporabljali pri svojem delu.

Projektni tim Marketing 4 Artists

(Sara Dakaj, Martina Birsa, Lilijana Fabris, Maja Cergol Lipnik in Maja Prešeren)

(Visited 104 times, 1 visits today)
Dostopnost