V tretjem letniku smo se dijakinje izbirnega predmeta Kreativno podjetništvo odločile za razvoj poslovne ideje, ki bi bila dobičkonosna, hkrati pa bi bilo naše »virtualno podjetje« družbeno odgovorno. Skrbele bi namreč tudi za okolje in za mlade modne kreatorje, ki bi jih povabile k sodelovanju.
V ta namen so se odločile ustanoviti trgovino iz druge roke NI.NA.MA.HE. Pri razvoju poslovne ideje smo razmišljale o vseh potrebnih korakih za ustanovitev podjetje, o tem, kaj potrebujemo za začetek poslovanja in kako bi našo »virtualno trgovino« oglaševale potencialnim strankam.
Naša poslovne ideja je odprtje trgovine, v kateri bi prodajali že rabljene obleke, ki bi jih po potrebi predelale (zašile, našile našitke, okrasile …). Ponujali bi dve storitvi, in sicer trgovino ter predelavo oblačil. Stara oblačila bi nam dostavili ljudje, ki jih ne bi potrebovali več. Za stalen »pritok« oblek bi poskrbeli z aktivnim Instagram profilom, ki bi kupce spodbujal k darovanju že nošenih oblek. Naši kupci pa bi imeli tudi možnost predelave oblačil po lastni izbiri. Strankam bi na ta način omogočili nakup unikatni oblačil po njihovih željah.
Za pospeševanje prodaje bi v naši trgovini prirejali tudi modne revije. Prvo bi priredili že ob odprtju, nadaljevale pa bi se na vsake tri mesece, ob menjavi kolekcije. Ob začetku letnega časa bi v reviji predstavili nove kose, ob koncu pa tiste, ki se niso prodali. Modne revije bi lahko zasnovali tudi nadobudni mladi ustvarjalci, ki bi na revijah predstavili tudi nekaj svojih kosov oblačil in si s tem zagotovili večjo prepoznavnost ter izkušnje.
Nika Zadnik, Naja Stipanič, Manca Baša, Helena Zega Grča – dijakinje kreativnega podjetništva v 3. letniku gimnazije