Dijaki 3. letnikov ART so se pri predmetu tržno komuniciranje učili, kako najbolje prodajati izdelke ali storitve s pomočjo neposrednega trženja, kot so neposredna pošta, trženje po telefonu, elektronsko trženje, kataloško trženje itd.

Ravno sedaj pa se na daljavo učimo spoznavati osebnostne lastnosti dobrih in uspešnih prodajalcev, kot so energičnost, asertivnost, družabnost, odločnost itd. Pri prodaji izdelkov ali storitev pa je čustvena inteligenca daleč najmočnejša osebna lastnost. Vsi lastniki podjetij, ki na kakršen koli način prodajajo izdelke ali storitve, bi si želeli prodajalce, ki na prvo mesto postavijo želje in potrebe strank. Želeli bi si prodajalce, ki se znajo vsaki stranki prilagajati, jo individualno obravnavati in z njo razvijati odnos, ki vodi v dolgoročno partnerstvo.

Ugotovili smo, da samo oseba, ki ima razvito čustveno inteligenco, lažje razume potrošnika oziroma kot rečemo »stopi v čevlje« stranke.

Mentorica: Patricija Kastelic Volf

Share on FacebookPrint this pageTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest
(Visited 76 times, 1 visits today)