Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru je organiziralala usposabljanje in tekmovanje v reševanju študije primera (case study) za dijake. Dijaki z reševanjem problema za neko podjetje (letos je bilo to podjetje CITROEN) spoznajo metodo študije primera, ki so jo v pedagoškem procesu začeli uporabljati na Harvard Business School, si pridobijo dodatne kompetence pri reševanju konkretnih izzivov iz okolja in usvojijo znanja o pripravi rešitve za konkreten poslovni izziv.
Letos so Andrea Dezores, Jaša Vodičar, Erik Perhavec in Jure Gec, dijaki 3. letnika gimnazije, ki obiskujejo podjetniški modul, sodelovali pri problemu, ki jim ga je zastavilo podjetje Citroen. Letošnji izziv, s katerim so se spopadli, je bil priprava marketinškega plana za ami one – nov 2-sedežni električni avto, ki bo prišel na tržišče prihodnje leto. Marketinški plan je zajemal:
- definicijo ciljnih skupin,
- način distribucije (kanale prodaje),
- način lansiranja,
- način komunikacije (z različnimi ciljnimi skupinami).
Udeležencem čestitava.
Mentorici: Patricija Kastelic Volf in Mojca Železnik Buda