Pri obveznem strokovnem modulu, podjetje na trgu, smo dobili za nalogo izdelati  poslovni načrt. Delo smo imeli razdeljeno po korakih, ki smo jih na koncu povezali v eno celoto in prišli do prvega mini poslovnega načrta.

S pomočjo izdelanega reklamnega plakata smo namišljeno izbrano podjetje predstavili ostalim dijakom. Zaradi Covidnih razmer smo plakate razstavili na eni izmed sten v matični učilnici.

Tako smo prevzeli vlogo oglaševalca za različne in zanimive poslovne ideje, kot na primer: poslovno idejo podjetja Game In, TraxeY-Tech, Lowground tipkovnice, proizvodno podjetja PATA, ki proizvaja in prodaja posode za pse z gumijastim dnom, da se ne premikajo, ko  iz njih pijejo; za podjetje s spletno stranjo fashionicon.com, na kateri poteka prodaja oblačil cenenih blagovnih znank, proizvodnjo trajnega laka za nohte s posebno formulo, ki se hitro posuši tudi brez UV lučke, za ročno izdelan lesen nakit; pravno osebo s proizvodno dejavnostjo lesarstva in izdelovalo zložljivega lesenega pohištva, notranjega oblikovanja domačih gospodinjskih in poslovnih prostorov; z imenom po Dom Glasbe (aplikacija); proizvodnega podjetja DevilWheelie, ki izdeluje in prodajo motoristično opremo ter sestavne dele za motorna vozila; za podjetje Nature Creations  s proizvodnjo in prodajo naravnih kozmetičnih proizvodov; za kemijsko podjetje Gojković s predstavitvijo šampona za barvanje las; podjetja Tvoja roža z ročno izdelanimi vazami ter za druga namišljeno izbrana podjetja dijakov oddelka 2. ART.

Delo je bilo zabavno in poučno, saj smo skozi praktične primere spoznali, kaj vse je potrebno za ustanovitev podjetja.

Pri vsem skupaj nam  je pomagala prof. Lucija Stanič Brezec, ki nam predava pri omenjenem strokovnem modulu in nadgrajuje naše strokovno znanje.

Dijaki oddelka 2. ART

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterPrint this page
(Visited 43 times, 1 visits today)