Program: Aranžerski tehnik

Multimedijsko oglaševanje  dijaka usposobi za pripravljanje multimedijskih orodij tržnega komuniciranja ter sodelovanje pri akcijah tržnega komuniciranja. Tako se dijaki v tretjem letniku s pomočjo programskih orodij lotevajo posameznih orodij tržnega komuniciranja (elektronski oglasi, plakati, video in avdio oglasi, spletne strani, CGP …). V  četrtem letniku pa znanje uporabijo v celostni akciji tržnega komuniciranja.

Modul: Multimedijsko oglaševanje

Profesorici: Maja Prešeren in Lilijana Fabris

NASLOVNICA REVIJE

Predelava naslovnice najljubše revije.

Nik Walter Ferfila, 3. ART

Anika Živec, 3. ART

Luka Vodopivec, 3. ART

Nika Dolenc, 3. ART

FOTOMONTAŽA

Nik Walter Ferfila, 3. ART

Kaja Fortuna, 3. ART

Taša Mir, 3. ART

Yllka Kroni, 3. ART

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterPrint this page
(Visited 385 times, 1 visits today)