Skoči na glavno vsebino

Zadnji dan pouka v petek, 13. 3. 2020, smo zaprli tudi vrata prodajalne dveh dijaških podjetij Xevents in ArtXessories, ki delujeta v učilnici št. 6. Kljub ne prav prazničnem vzdušju, smo prodajalno zapustili spomladansko okrašeno, saj smo 12. 3. 2020 praznovali Gregorijevo.

Aktivnosti podjetja celo leto uspešno izvajamo v okviru vaj pri predmetu Pospeševanje prodaje. Predmet je razdeljen v tri sklope: sejem, pozicioniranje v prodajalni ter orodja pospeševanja prodaje. Skozi aktivnosti podjetja so dijaki dosegli vse kompetence tega predmeta.

Dijaško podjetje Xevents se ukvarja z organizacijo dogodkov. Podjetje je postalo prepoznavno z inovativno storitvijo – Top obletnico. V petek, 28. 2. 2020, malo pred uvedbo omejevanja druženja, je podjetje uspešno izvedlo svojo prvo Top obletnico, na kateri se je zbrala generacija, ki je na sežanski šoli zaključila šolanje leta 1987.

Pri načrtovanju TOP OBLETNICE kot inovativne storitve smo sledili sedmim P-jem marketinškega spleta.

  1. PRODUCT/storitev: Naša obletnica je nepozabno doživetje, ki se odvija po predvidenem programu: prihod udeležencev, pozdrav ravnatelja, bivšega razrednika (če je mogoče), prezentacija (Kaj se je zgodilo leta …?), voden ogled šole, pijača dobrodošlice, prigrizek, torta, fotografiranje na foto točkah.
  2. PRICE/cena: postavili smo ceno v katero je zajeta organizacija, pijača dobrodošlice, pogostitev, spominska fotografija in video ter pijača dobrodošlice v enem izmed sežanskih lokalov za nadaljevanje druženja.
  3. PLACE/distribucija: kot distribucijski kanal smo uporabili Facebook profil ŠC Sežana. Osebe, ki so všečkale objavo, smo kontaktirali in začeli komunikacijo. Zardi varstva osebnih podatkov nismo smeli pridobiti seznamov z imeni in priimki bivših dijakov, zato smo podatke pridobili preko kontaktne osebe, preko katere smo pridobili seznam zainteresiranih.
  4. PROMOTION/tržno komuniciranje: že s prvo objavo smo nekako začrtali vizualno identiteto storitve, ki ji je potem sledilo celotno komuniciranje. Uporabljali smo svojo FB stran, Instagram ter FB stran XART ter ŠC Sežana.
  5. PROCESS/proces: naša storitev je dobro začrtana od začetka do konca. Vedno poteka po ustaljenem postopku.
  6. PHYSICAL EVIDENCE/fizični dokaz: storitev se zaključi z zahvalo, spominsko mapo s fotografijo ter videospotom.
  7. PEOPLE/ljudje: organizatorji so si natisnili majčke podjetja z napisom STAFF in so na obletnici enotno oblečeni izpolnili vsak svojo nalogo.

Podjetje je moralo zaradi izbruha Korona virusa odpovedati svojo drugo Top obletnico, ki je bila predvidena za 13. 3. 2020. Na ta dan bi se zbrala generacija, ki je šolanje na sežanski šoli zaključila leta 1994. Vseeno so se dijaki na izvedbo druge Top obletnice dobro pripravili. Začeli so tudi s pripravami na tretjo naročeno Top obletnico, ki bi se odvijala 17. 4. 2020  za generacijo 1990 in je prav tako kot druga prenesena na obdobje po sprostitvi ukrepov za omejevanje širitve Korona virusa.

Tako kot veliko drugih podjetij trenutno delamo na daljavo. Poslužujemo se skupnega Google računa podjetja, do katerega vsi dostopamo. Večkrat smo v kontaktu preko Messengerja, kdaj pa kdaj tudi preko easistenta in Zoom-a. Organizacijo dogodkov izvajamo z delom po skupinah. Oblikovali smo 5 skupin, ki se morajo med seboj uskladiti:

  • Skupina za program je zadolžena za uvodni pozdrav, prezentacijo Kaj se je zgodilo leta…? ter voden ogled po šoli. Deluje kot nekakšen povezovalni člen med ostalimi skupinami.
  • Skupina za grafično oblikovanje je zadolžena za oblikovanje tiskovin, objav, vizualne podobe.
  • Skupina za dekoraterstvo oblikuje napisne table, izdela rekvizite (maturantske kape), dekorira prostore.
  • Skupna pogostitev (kuhinja/hostese) načrtuje nabavo hrane in pijače, komunicira z dobavitelji (Vrtec Sežana), pripravi mizo za pogostitev.
  • Skupina foto/video poskrbi za foto in video dokumentiranje, kasnejši izbor fotografij in montažo videoposnetka.

Zaradi virusa se je spremenil tudi zaključek izvajanja programa Moje podjetje – Junior Achievement, v okviru katerega poslujejo dijaška podjetja v Sloveniji. Sodelujoči mentorji smo pristali, da po vzoru številnih evropskih držav, ki sodelujejo v programu, program nadaljujemo na daljavo. Do 8. 4. 2020 so morala podjetja oddati PowerPoint predstavitve in kratke videoposnetke za sodelovanje na regionalnih predstavitvah. Do 26. 4. 2020 so morali v skupnem Googlovem dokumentu oblikovati poslovno poročilo ter se prijaviti na dogodek, ki vsako leto poteka ob zaključku programa. V torek, 5. 5. 2020, so objavili finaliste in med njimi je bilo tudi podjetje Xevents. V četrtek, 7. 5. 2020, so bili predstavniki podjetja z mentorico vabljeni na intervju s strokovno komisijo, na katerem so se odlično odrezali in si za poslovno poročilo prislužili 3. mesto.

V naslednjem tednu vam podjetje pripravlja virtualni ArtX Festival, ki bo gostil umetnike različnih umetniških zvrsti in bo pravi praznik umetnosti. Se vidimo v petek 15. 5. 2020. Spremljajte Facebook profil (klikni tu)

Organizacija in motivacija je v danih razmerah precej otežena, saj so navodila po različnih komunikacijskih kanalih včasih nejasna in pomanjkljiva, vendar so dijaki zelo odzivni in profesionalni. S takšnimi dijaki je tudi poučevanje na daljavo svojevrsten izziv in pozitivna izkušnja.

Maja Prešeren, mentorica

(Visited 165 times, 1 visits today)
Dostopnost