Skoči na glavno vsebino

Dijaki 2. letnika gimnazije so pri ITS družboslovje »Svet, v katerem živimo« v prostorih srednje šole pripravili izobraževalno razstavo Zanimivo zaznavanje.

Pri izvedbi avtentične naloge, tj. naloge, ki je podobna realnim življenjskim izzivom, so dijaki razvijali različne podjetnostne kompetence, predvsem kompetence ustvarjalnosti, motivacije in vztrajnosti, vključevanja virov in sodelovanja. Izkustveno so se skozi dejavnost učili izvedbe projekta od zamisli do realizacije.

Na razstavi dijaki predstavljajo in pojasnjujejo številne zanimivosti s področja občutenja in zaznavanja. Gledalca najprej z vprašanjem ali nalogo povabijo k opazovanju slikovnega gradiva, nato poimenujejo pojav s področja zaznavanja in s psihološkimi spoznanji jasno, strokovno in sistematično pojasnijo, za kaj gre. Ključni poudarek razstave je torej razumevanje zanimivih pojavov s področja občutenja in zaznavanja.

 

 

 

 

 

 

 

 

Razstava vključuje številne geometrične iluzije, dvoumne in nemogoče like ter druge zanimive pojave, do katerih prihaja zaradi načina, kako naši možgani procesirajo (organizirajo in interpretirajo) videno. Primeri: Rubinova vaza, iluzija “hudičeve vilice”, dvoumni lik “mladenka ali starka”, Zollnerjeva iluzija.

Kliknite na imena iluzij, če želite izkusiti in/ali razumeti posamezno zmoto ali iluzijo. In vabljeni k ogledu iluzij v avli srednje šole.

Alenka Kompare, za ITS družboslovje

(Visited 566 times, 1 visits today)
Dostopnost