Obeleževanje svetovih dni je primer avtentične naloge, ki jo dijaki pri ITS družboslovje izdelujejo tudi v okviru pouka na daljavo.

Generalna skupščina Združenih narodov razglaša svetovne ali mednarodne dneve, da bi z njimi zaznamovala pomembne vidike človeškega življenja in zgodovine. Glavni cilj tovrstnih dni je ozaveščanje svetovnega prebivalstva, da bi kakorkoli pripomogli zoper problem, na katerega se praznik navezuje.

Na začetku šolskega leta so dijaki v parih ali individualno izbrali svetovni ali mednarodni dan, o katerem na ustrezen dan informirajo druge dijake šole in širšo javnost na več načinov. Izdelajo  razstavo v šoli oziroma informativni izobraževalni plakat. Pripravijo novico o izbranem mednarodnem dnevu za spletno stran in facebook šole ter pri tem upoštevajo zakonitosti posamezne oblike sporočanja. Načrtujejo tudi raziskavo: izvedejo kratko anketo med dijaki šole, ki se nanaša na globalni problem, ki ga ta dan naslavlja, ter predstavijo njene rezultate.

Z izdelavo naloge odgovarjajo na ključno vprašanje: “Kako lahko izobražujem in ozaveščam dijake naše šole in širšo javnosti o globalnih problemih, da nanje morda nekoč ne bo več potrebno opozarjati?” in razvijajo podjetnostne kompetence etično in trajnostno razmišljanje, vključevanje virov, prevzemanje pobude in sodelovanje.

Tudi po zaprtju šol zaradi epidemije koronavirusa pri ITS družboslovje nadaljujemo z obeleževanjem svetovnih dni, namesto razstave v šoli pa dijaki pripravijo e-razstavo (ppt predstavitev). Nekaj primerov avtentičnih nalog dijakov, ki so nastale v tem času:

  

Share on FacebookPrint this pageTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest
(Visited 55 times, 1 visits today)